سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تبادل لینک و معنی واقعی بک لینک از نظر گوگل و وی کی پدیا

تبادل لینک و معنی واقعی بک لینک از نظر گوگل و وی کی پدیا

تبادل لینک و معنی واقعی بک لینک از نظر گوگل و وی کی پدیا

 

 

تبادل لینک و معنی واقعی بک لینک از نظر گوگل و وی کی پدیا آیا هنوز هم می شود لینک خرید ؟ کسی جلوی شما را نگرفته است که لینک بخرید یا نخرید، فقط بدانید که خیلی وقت است که گوگل برای این لینک ها ارزش خاصی در نظر نمی گیرد و اکثرا این لینک ها تاثیر منفی می گذارند. البته هنوز تعدادی از سایت ها هستند که با این که لینک خریده اند و می فروشند، رتبه های نسبتا خوبی در گوگل دارند، اما می شود این مشکلات را به باگ هایی که در الگوریتم های گوگل وجود دارد ربط داد. وب آنقدر بزرگ است که گوگل تا بخواهد تمامی روش های زیر پا گذاشتن قوانین را شناسایی کند زمان زیادی طول می کشد، البته فکر نکنم با تجهیزات و متخصصین گوگل خیلی طول بکشد تا این مشکلات نیز حل شود.

 

تبادل لینک سه طرفه نوعی تبادل لینک صورت گرفته میان سه سایت به جای دو سایت است.تبادل لینکی که امروز در بین وبمستران بسیار رایج است بیشتر از نوع تبادل لینک دو طرفه است. اگرچه منافع زیادی برای تبادل لینک در سئو در نظر گرفته شده است ولی باید به این نکته توجه داشت که موتورهای جستجو فکر نخواهند کرد که این دسته لینکها طبیعی هستند. در حالیکه دادن لینک به سایتهای دیگر به یکی از ویژگی های جدا نشدنی دنیای اینترنت تبدیل شده است و این فضای مجازی تبادل لینک هم در واقع با میلیون ها لینک شکل گرفته است ، ایجاد شبکه های پویا و تبادل لینکهای بیش از اندازه می تواند سبب شود که سایتها به مزارع لینک تبدیل شوند. تبادل لینک سه طرفه در سایت زیر است که تجارت واطلاع رسانی است واز طریق ان با وبلاگ ماهیگیری با قلاب نیز می توانید تبادل لینک سه طفه نمایید

 

Backlink به پیوندهایی گفته می‌شود که وب سایت‌های دیگر به وب سایت شما می فرستند گوگل اهمیت زیادی برای این پیوندها هم از نظر تعداد و هم از نظر میزان محبوبیت وب سایت پیوند دهنده قائل میباشید هر گونه لینک به صفحات شما در سایت‌ها و صفحات دیگر که توسط موتور‌های جستجو پیدا شود بک لینک است. شرایط بک لینک خوب چیه ؟ در اینکه تعداد بک لینک بسیار مهم است شکی نیست اما توجه داشته باشید که کیفیت بک لینک‌ها هم باید دارای ارزش باشد. به طور مثال مثلا اگر سایت شما در زمینه تجارت الکترونیک است بهتر است با کلمات مرتبط ( تجات- تجارت الکترونیک-b2b و … ) لینک شما قرار گیرد. بار ‌ها دیده شده است که به کلمات : اینجا – ادامه مطلب و … لینک داده می‌شود. خوب شما تصور کنید چندین موضوع مختلف با کلمه اینجا لینک شود. آیا موتور ‌های جستجو ارزش لینک یا کلمه اینجا را می‌فهمند ؟ البته باید توجه داشت وب سایتی که به شما لینک می‌دهد هر چقدر پر بازدید تر و با پیج رنک بالاتری باشد بک لینک قویتری برای شما ست لینکهای dofollow و nofollow لینکهای dofollow به لینکهایی گفته میشود که موتورهای جستجو هنگام برخورد به آنها به کرول کردن لینک موردنظر میپردازند.